diumenge, 14 d’octubre del 2012

Comencem bé el futbol!

Jugo al equip Femení Aleví Benjamí de Sant Feliu de Codines
Aquestes som les jugadores:
1-Desire Fernandez
2-Queralt Vinyals
3- CLAUDIA BARROBES
4-Mireia Barrobes
5-Ona Juan
6-Helena Valencia
8-Jana Nuevo
9-Laura Morell
10-Carla Masiques
12-Maria Carner
14- Laia Ferrer

En aquest apartat posaré com hem quedat als partits i comentaris...
MIREU-LO!!!

El dissabte 6 vèm fer un partit de futbol però jo no hi vaig poder anar perquè anava d'acampades amb el Cau Makalu! Però em van explicar que van quedar 4-1 van guanyar!
Mentrestant jo vaig anar a les acampades del Makalu i em vaig divertir molt!
Vèm jugar contra OAR Vic

El diumenge 14 vèm jugar a futbol i vèm guanyar 14-0
El vestuari es va "inundar" l'aigua ens arribava pel turmell
Vèm jugar contra Sant Quirse de Besora!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada